Sjukt lyckad gårdag!

Gårdagen var en mycket lyckad dag! Först hade jag picknick med korv/marsmellows grillning med Sara, elle och manda. Supermysigt! :D <3 efter det gick jag hem sen åkte jag till j och träffa han och Oskar och drack öl vid en kyrka sen förflytta vi oss hem till han och fortsatte där med hänget sen kom lova som e Oskars tjej. Hon hade vart på firma fest och va rätt så påverkad, vilket blev lite lustigt :3 sen fråga jag om de ville ha en cigarill i valfri smak, de ville de. Det blev en hitt :D Jag tänkte inte stanna så länge men jag kom hem halv tre, heheh... Nej men det var super trevligt men ibland kan man känna när man bara e med 92 att man blir lite utanför eller ah missfit. Men på det hela taget var det najs!

Nu ligger jag i solen och sover på en kursgård. Jag är på startträff inför sommaren. Det e trevligt och vi lagar och äter mat hela tiden! ;D

Vi hörs puss<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0