LMFAO, fan va grymt det var.

Åh det var en sååå härligt och najs dag igår! Först var praktiken skit härligt, gick på promenad med ulla diakonen i Alvik och vi prata om allt möjligt från melodifestival till killar sedan åt vi lunch sen hjälpe jag henne lägga in lite kontakter i hennes smartphone sen fick jag sluta! :3 Sedan träffa jag upp Moa och Sara i stan och peppa för LMFAO på grönan väl där var kön skiiiit lång (3 timmar innan konserten) men Emil rädda oss från kön och köpte ut gröna kort dät inne så vi kom in bra :) Dock var det ganska kallt och segt innan och massa jobbiga människor där också, blääh. Men när konserten börja var det för jävla underbart! De var så fina där på scenen men as balla scenkläder och otroligt många klädbyten! :D Vilket jävla drag, jag tror alla blev skit svettiga. Det var grymt helt enkelt. Nu peppar jag inför erutmiövningen och där efter ja fikan..



LMFAO06

Puss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0