J- Vad tycker dina föräldrar om att du dricker vin? D- Det de inte vet om mår de inte dåligt av..

Drar en kort och konsiv sammfattning av gårdagen:

Gråtande barn, glada barn kramandes barn

Tunnelbanan till skanstull

Hemma hos johnatan

Heja på föräldrar plus gäst

3,5 timmar med vitt vin, Jesus christ superstar o prat

Väntan på tunnelbanan, mys, avsked.

Jepp så var min fredag. Idag har jag vart i Gustavsberg, shoppat porslin, älskar porslin! Sen har jag köpt akryl färger och två dukar, få se vad det blir för motiv..Sen var det eövning i skolan, jag var supertrött och lite småbakis, det var ingen hitt. Sen blev det en mycket spontan och snabb träff med Amanda och Sara och även Moa, Markus och Albin en liten stund. Det var skönt att snacka av sig lite plus att det var super länge sen vi sågs (förutom sara då ;))



juste måste flika in om ni har missat det så har ju Joel släppt nytt album, har taggat galle1 efter detta och fy fan, det är superbra. Verkligen, är kär i det :3
Joel Alme – A Tender Trap

sen att han precis släppte en singel med a tender trap på och denna elementa underbara låt gör inte saken värre <3
Joel Alme – Take It Easy




nuuu ska jag vila och äta choklad och jordgubbar. Imorgon är det vårfest i kyrkan, e så där halv peppis men men.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0