hej.

Tja tja jag vet jag har inte bloggat på år och dar. Men det har hänt lite grejer som jag inte orkar skriva om här. Jag kan säga så har jag har aldrig gråtigt så länge och mycket.  Sedan har jag vart på kryssning i helgen också. Och för en gång skulle blev jag raggad på unga killar och inte 40+ vilket är ett trevligt framsteg!

Jajaja nog om detta. Igår var det valborg. Åkte till hässelby och hänge med exelent trevliga vänner. Vid en klippa först sedan vidare till spånga där wille va på en fest som han tyckte vi skulle komma till. Så dit åkte vi alla 15(?) Väl framme var det en stor naaajs ville med massa sköna människor i. Bra musik, dricka och cigg, bra grejer det! Wille körde även eldpoi skit coolt :D Det blev lite drama men det löste sig så jag tycker det vart en riktigt lyckad valborg, den mest av alla enligt mig! Sen envisade sig mamma att hämta mig och Sara lite störigt men det var endå sjukt najs att komma hem snabbt ^^

Idag har jag vart i Kungsan med mamma och Nike och åt glasslisch från Monti. Blir alltid lika hänförd av hur otroligt vackert det är när körsbärn blommar ut. Nu ska jag redigera lite bilder och ja slappa!

Puss<3



snodde bilden av dig moa, förlåt.

Familjen – Huvudet i sanden

Justice – Genesis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0