har tydligen-änglaröst. Jag håller väll inte heeelt med där :p

hej.

Det gick heelt okej på sångövningen idag, jag trodde jag och nike skulle öva tillsammans men icke sa nicke, vi öva 5 min sen fick nike dra hem och jag öva med carina själv. Det var skönt. :p Och hon sa också att det måste vara t´bittert att jag alltid får sjunga alt när jag sjunger duet med nike fast jag har ett lika högt register som henne. Ja det är det, men jag antar att det blir så för att jag har vart allt och mellanstämma och sopran mindre tid en nike...Men hon lova att nästa duo så ska jag få sjunga sopran, wiihuu! :DD  Men det e lite klurigt det där med stabat mater :/ men det e kul med lite utmaning och inte abba, som vi sjöng förut lite

-____-  -hatar abba.

sen blev det sjukt god kykligsalad till lunch med massa road island sås till!

Sen tog jag och nike en cykeltur och sen for vi till stan och checka byxor till nike men inget föll i smaken...

Jag har bestämt mig för en sak jag ska inte köpa några kläder alls innan england (två veckor) för då kan jag shoppa mer däär :) men jag kan ju köpa andra saker som böker...det är ju faktiskt rea på det nu...^^

Juste kolla detta han e så söt och det e så synd om honom. :O men det e ju kul :p





40 vad ska du med 30 till? Räcker inte det inte med 20 eller? Här ta en tio, dela med din bror. xD klockrent.

nu ska jag sova, imorgon blir det bio med tjejerna! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0