kom precis på att jag har kör imogon och har inte övat mitt solo på två veckor typ, sen att halsen inte riktigt är på den goda sidan gör inte saken bättre. Jag kan inte vara mer opepp.

helloo theeere!

Jobbig dag idag gick hem på resushen eller ah gick och gick kröp kanske man skulle kallr't...dog på marken måånga gånger, byggarbetare titta snett  på mig och sa nåt på polska. Nej men jag antar att det inte såg så normat ut, när jag satt där ihopknögglad som ett papper. Men det är inte mitt fel att det bara finns 3 bänkar på min resväg till hemmet...Väl hemma dög jag en sista gång utanför dörren så nära men endå så långt bort. Då är det tur att man har en super snäll syrra som har gjort ordning en grisebädd i soffan.

 Där sov jag några timmar sen var det lite lunch som gällde. Sen gjorde nike HEMMAGJORD kolasås till mig som jag åt med sia glass, om man tycker sån där på klämflaska är god, då var denna 10 gånger godare. Heeelt himmelsk. Sluta med att jag sleva i mig allting....:3

Nu mår jag bättre blir nog skola imorgon sen ska jag ju träffa madde, väll ganska exakt ett år sen! :OO

puss och hej leverpastej!



The Avalanches – Extra Kings


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0