Tack sl för att jag får sova halv tre..

Ja det har vart en mycket trevlig kväll med vodka shots, juice, godis och pringels, chokladcigarr och givetvis underbart sällskap! Fet hade vart perfekt om det inte hade vart för jävla sl. Vi var vid bussen i god tid, sen kommer den så klart sent så att vi missar tuben precis! Där sitter jag och Moa och får vänta i 30 jävla minuter! Då missar jag så klart min tålva från Alvik och får ta nästa, vänta i 15min...trodde jaag den beslutar sig för att banta med att åka ett tag -__-
Så halv tre får jag sova tack sl, sneelt gjort!

Nej man ska inte va bitter, det var ju trotts allt en väldigt lyckad kväll om man tar bort sl! :D<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0