mänsklig värme, snälla kom närmre.

idag var en bra dag eller nåt. har lyssnat på markus nya album "mänsklig värme" hela går dagen och hela denna dag, repeat, och åter igen repeat. När de två singlarna Everybody hurts och askan är den bästa jorden, var jag säker på att plattan skulle bli magisk. Jag hade helt rätt givetvis. Den är wunderfull!

Finns några otroliga guldkorn och anda låtar som sjukt härligt att lyssna på.

Denna låt är enligt mig, helt otroligt vacker och stark, den bästa låten på plattan. Men alla låtar är ju bra men denna sticker ut från allt annat fantastiskt!

Markus Krunegård – Korallreven & Vintergatan



nu ska jag dra och sjunga lite själv, puss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0