Man måste ju va lite fashion när man ska handla strumpbyxor på coop, eller hur?

Såå idag (lördag) har jag vart på tolvornas redovisningar i skolan med Sara, var väll så där tycker jag. Var lite bättre förra året tycker jag nog endå. De prata så himmla kort vissa. Men ja ja får sr om det blir bättre idag (söndag) ska gå med Sara igen :p

Sen råka min granne se mig kommandes när jag gick hem och han följde med mig upp för vår backe och in! Sen påstod han att jag hade bjudit in han när pappa fråga vad han gjorde i vårt hus! Jag hade givetvis inte gjort det, jag hade bara inte stängt dörren framför hans näsa xD sen var det försent det går inte att bli av med han! När man säger, kan du gå? Säger han att han har bara kommit för att prata, är det lunch ni lagar!! Inte till dig, gubbjävel...

Sen säger han spydigt till mig:
Har du slips fast du är tjej! Är det modernt? Jag svara med serious-fox-face. Och sa ja det är det. Hatar han.

Åh juste jag är såååå glad att Loreen vann melodifestivalen! Rösta 4 gånger tyckte det var lagom. Jag mådde skit illa när de höll på att dela ut de sista svenska rösterna, skit skum reaktion jag vet...men jag ville verkligen inte skicka Danny eller Torsten flink xD så jag är mer än nöjd!

Nu ska jag slagga, puss<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0