Kul att man inte kan få reda på vart skolkgränsen går för att få indraget CSN...:p

tjenare!

Hej vart väll en okej skoldag, jag var dock sjuukt trött....-__- sen så har jag fått reda på att 12A ska ha sina redovisningar i helgen som jag vill gå på så klart går alltid på ensiklda varje år! Men jag har ju inte tid att se allt tror jag har lite stressigt innan resan, en vecka kvar nu! :D Men till det riiiktigt jobbiga, som jag är sjukt bitter för jo nästa helg har 12B redovisningar, och det vill jag ju inte missa, har tp peppap i ett halv år för att se alec...-_____- men jag är i England då! Fan asså, jag kommer va bitter rästen av mitt liv, men jag får lära mig leva med det, antar jag >.<

jajaj till det roliga som hänt idag/kväll! Jag och Nike gick på vip visningen av kvarterets skatans nya film som ska börja gå på bio snart! Jag hade ju vunnit två biljetter, kändes kul att gå för jag såg den ju i höstas när den nästan var helt klar, skulle vara till lite ljussättning och så. Så det var sköj att se den fullständig! Plus attt den är jätte rolig :) Var även lite kändisar där, och snygga killar, random men ah :p Fredrik Wikingsson var där, åhhhh det var nog det bästa med kvällen att se han. Såå cool och låång! Prata inte med han för att snacka i telefon men kul var det ^^ Sen att han har flyttat hit till området är kul, ska ta en sväng förbi hans hus nån dag...:p


han är så fin och underbar!
Nu ska jag sova super trött, bye bye bitches!



Timbuktu – Resten av ditt liv


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0