Härlig dag!

Idag sluta jag tolv så jag hämta min engelska bok, sen åkte jag till stan och träffa Nike! Vi skulle köpa en speciell hudkräm, nån weleda till Nike så så vi fick ta oss till skanstull. Passa även på att snegla lite på bästis bostad inom kort framtid! :3 sen köpte jag glass (halvlitet chokladkross<3) och Nike chilikorv och cornetto. Sedan satte vi oss i en park på en bänk i solen och såg massa söta hundar! Det var ur mysigt. Väl hemma plugga jag och det gick bra, bara så pilligt att rita så exakt! Sen så peppa vi inför England (en dag kvar!!) med att se fantomen på operan, som vi ska se i London på lördag :D nu ska jag sussa
Puss!

Filmmys<3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0