glad och bitter

nämmen ser man på det blev årsarbeten idag igen med Sara! De var mycke bättre idag tycker jag :p sen har jag cyklat massa idag, till skolan, till kören, till hemmet. Jobbigt men helt okej men mando diao i örat (katten har tuggad av en luren...)

På kören, blev det sång nånstod utan paus i två och en halv timme. Massigt. Men det blir nog bra endå, får vi hoppas. Kul som fan ska det bli i alla fall! Frågade lite försynt också hur det blir med egentid i London, det lätt osäkert hur mycket det blir. jag hade ju peppeat shopping, får se vad som händer då! :O

Sen börja jag precis gråta för att jag inte kan gå på Summerburst i sommar. Tänkte faktiskt till och med gå själv, låter kanske sjukt, men ingen vill ju gå med mig, då det e dansmusik...meeeeeeeeeeeeeen jag kan inte för det är fukking 18/20 års gräns! DDDD':

kan inte fatta det så nära men endå så jävla långt bort. Ni kan inte förstååå hur jobbigt det är att fylla år i december, vara fatima typ och hon verkar inte bry sig.

FAN.

postar listan, som jag inte kommer få höra live, bittert på hög nivå

Summerburst Festival


Kommentarer
Postat av: ellen

Diddi jag fattar!! Man känner sig helt efterbliven typ:(

2012-03-11 @ 22:17:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0