Dyra båtar och snygga killar

Idag var jag på det årliga båtmessan besöket, en fin tradition. Finns såklart alltid sjuukt fina båtar och mäktiga motorer. Idag dregla jag lite extra vid en sprillans laser och en vattenskidsanpassad båt som var mint grön med benvita skin säten. Om man bara var rik alltså...

Sen var det som vanligt massa snygga killar som checkar båtar men även de mesta försäljarna har ett najs utseende ^^ nån gång ska jag gå dit själv och ragga upp nån kille som ser rik ut, som kan köpa den där mintgröna båten...:p nu är lovet som gått slut, ahap. Bryr mig väll egentligen inte alldeles för mycket för om 1,5 vecka så åker jag till England :D

Åh min mamma är snäll ibland, eller ah egentligen varje dag. Hon vet hur mycket jag gillar han och hon gillar ju han med sen Broder Daniel så hon kunde inte låta bli att köpa den till mig :3 tack!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0