Snart lov...hepp hepp.

Igår kväll/natt kom jag hem från Hässleholm. Öland kändes som en oändligupptrappning inför Siesta! Dock gillade jag tiden där helt okej. Med bästa stugan i bagages och en otroligt rolig studsmatta fungerade två nätter helt okej. Siesta var stundtals underbart stundtals svinkallt. The Hives var magiskt, otroligt skimrande fantastiskt. Lonely Deer var det sockersötaste jag sett live. Nu är jag trött, sleten och lycklig. Min vecka är totalt uppbokad.

Måndag: köpa presenter.

Tisdag: kvällsmöte med Tove och cadja inför Loves student.

Onsdag: måste jag välja mellan Theodors 20 årsdags fest eller Jonatans bokrelease fest. Fan. Plus shoppa.

Torsdag: Sofias Studentmotagning

Fredag: Loves Studentmotagning

Lördag: Toves 18 års fika!!! Chillgrill på kvällen.

Söndag: Plugga galet.

Sen måste jag fixa massa plugg innan fredag. Herre gud hur ska detta gå?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0