pluggdagar är de fördjävliga

idag pluggar jag, jag lottsas som det i alla fall. Jag chattar, det låter ju som jag skriver på datorn då. Men nu är det ingen hemma så jag skulle egentligen inte behöva göra så så men jag lurar mig själv då istället.

Nu chattar jag med Axel som försöker övertala mig att dra mëd pån west cost riot, jag börjar fundera mer och mer på att hänka. Bo i en lägenhet och bara va. Vi får se om jag pallar ta lite ledigt från jobbet men det skulle va kul :p plus att jag aldrig har vart i göteborg!:O

men va fan nu måste jag verkligen plugga...<.< höres <3

Rise Against – Satellite


random bild från Tyskland, fan vad jag saknar det! D':


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0