host host

skolan idag var väll okejsch. Lera nästan hela dan, fan hatar att ha lera under stress, allt blir bara fel och Lotta drar av min näsa, och skär av allt vad kinder heter. Jag hatar Lotta för hon hatar mig. "Så går det när man går händelserna iförväg" sa hon igår och drog bort min lernäsa. Men ursäkta för att jag fråga om det var okej att börja med näsan och du sa javisst. Bullshitt är vad hon är och gör.

jajaja nog om det idag har jag också ätigt glass, gratis är gott som man brukar säga, och massa Fazer choklad, gifflar, whoopies och blåbärssoppa...bra grejer det! :3

Nu ska jag sova snart och peppa inför morgondagens plugg och kanske kanske shoppa lite om jag hinner, MÅSTE köpa ett par fina sommarklackar till alla studentmotagningar/fester och avslutningen! :O Men vi får se hur det går med blommorna....

juste måste länka till denna underbara nya platta!

Lex Hives


sen att det är ett sjukligt snyggt omslag gör inte saken värre! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0