Bra avslut inför sommaren!

Så var det lov på riktigt då! Skolavslutningen gick väl jag dog inte helt när jag tog emot stipendiet på scenen så det var ju bra! Kul också att Amanda och Moa kom också! Extra trevligt att snacka av sig lite vid stenen <3 sen pinna jag hem och vila upp mig för kvällen. Vi börja med att föra vid ängen för att sedan åka bussen ut. Väl framme sprang vi till buskarna och kissa. Sen till rosenhill! Det var en sjukt kul kväll och jag var ganska så jätte full efter ett tag. Men Stefan var värst hahah :D vi dansa galet mycket och det var najs, dock blev jag förvånad över att 12orna inte var med fulla. Jag kommer va dyngrak nästa år tror jag...xD

Sen hämta snälla Marie oss och vi sov hemma Sara, och hon hade bäddat jätte fint! :3 <3

På morgonen har jag dragit mig hem ätigt pankakor och åkt och shoppat! Blev detta, plus en blå klänning från Rut m.fl. Nu ska jag sova, puss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0