Mycket lyckad dag, imorgon bär det av till Danmark! Wiiihu!

hej.

Dagen idag har jag spenderat med yasmine vi hade sköj som vanligt och skratta ovandligt mycket och shoppa såklart ännu mer....:D inte så bra för våran ekonomi men men är man istan och det är rea så är det! Jag inpuls köpte en mocka jacka och 4 LP och en stenkaka! Var nära på att köpa en klänning men tyglade mig. Nu har jag shoppat fyra dar i sträck, inte bra alltså. Sen har jag packat konstant hela kvällen och min väska är typ super full, jag som hade tänkt att köpa sprit med mig hem hur ska det få plats? D: det löser sig....






känslan när man blädrar lpskivor och den skivan som man verkligen har saknat och letat efter dyker upp, den är otrolig, Sipertramp- Even the quietest moments...
Supertramp – Give A Little Bit



Åh längtar tills jag kommer till landet och får veva igång gramofonen igen och höra Jussis undersköna stämma <3

nu ska jag sova eller nåt, försöka i alla fall :3

puss puss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0