vodka, cider, cigarr, pussar, fyrverkerier, vänner= lyckad nyårsafton! :D

hej!

Nu har jag inte alls lika ont i magen så det känns bra dock så är jag bakis det känns mindre bra..men men, vill man ha kul kostare dan efter, så är det bara! >.<

Så vad gjorde jag, jo jag åt furst ap gott kött med bea hemma,  mycket trevligt! Sen fixa jag ordning mig för utgång, och åkte furst till moa i kristineberg där även Jenni var! Så vi föra där lite med en lite fin vodkadrink...sen så åkte vi till Hässelby. MEN när vi av bussen och när den hade åkt iväg kom moa på att hon hade glömt påsen med min dricka i! Min födelsedagspresent + moas gigatiska pomacflaska....D: jag blev naturligtvis väldigt arg, men jag kan ju inte annat än att älska mitt mos så det blev mer en irreterad känsla...xD Men det funka endå, dels för jennis finska vodka och att steffe är så sneel :3 En stund innan tolvslaget gick vi ut och tände lite ciggarer och förberedde fyrverkerierna, efter ett tag ville ingen röka mer på dem så jag kammilla stod där och rökte ett tag extra xD Nu luktar min jacka cigarr...

Sen var det då dax för fyrverkerierna! Stefan hade ju köpt för flera tusen så det var rooligt :D Blev dock räääätt så hes efter åt av allt skrikande, haha. Sen va det fett fail, tomas frågade mig om jag ville flyga, jag ba vist...Och rätt som det var sprang han runt med mig i sina armar...sen kom Wille och bah jag tror att jag tar över nu sen så var jag i hans armar också och mitt i allt detta så tapa jag min mobil. Som jag inte märke men moa gjorde så tack för det! Men då blev det lite spräckt i glaset -.-

Sen gick vi in och fortsätte partyt xD Skrek med till erik saades hits och va stabila. Jag var allt annat än stabil och rammla lite hit och dit inte dock helt mitt fel!

Sen åkte jag och moa hem till henne och sov, jag sov inge bra alls,det var så varmt. Så nu är jag super seg och ska till mormor på middag om cirkus 40 min...jag måste klä på mig allt sånt där. Ja jag satte på mig pjamas när jag kom hem.



ja stefans raketer...får se om det blir några bilder på oss, då Wille tog massa med sin faaansyy systemkamera, dock vill jag inte att han lägger upp dem på fejjan tror jag, jag är nog inte så vacker på dem...xD

kvällens låtar!

 LMFAO – I Am Not A Whore
 LMFAO – Yes
LMFAO – Sorry For Party Rocking
Deadmau5 – Strobe (Radio Edit)
Eric Saade – Popular
Eric Saade – Manboy

men summa sumarum, det var en väldigt lyckad nyårskväll! Tack hörni <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0