Take my hand of funeral flowers in white.

Två versioner, två helt olika låtar. Jag är kär i covern men diggar den riktiga  väldigt mycket. Men covern hörde jag först och blev blixkär. Den kommer alltid att ligga närmanst mitt hjärta men den andra har också en plats där.

Mando Diao – If I Don't Live Today, Then I Might Be Here Tomorrow

denna har jag dansat loss till i mitt inre på senaste tiden.

Mando Diao – If I Don't Live Today, Then I Might Be Here Tomorrow - MTV Unplugged

denna har jag gått långa promenader med och tänkt tankar med

Band som gör covers på sina egna låtar måste vara bland det bästa som finns, så bra att man till och med kan bli riktigt kär.




Take my hand of funeral flowers in white
why did you hurt me so?
You said that you never stood out
So go kiss Ann on the cheek
she's never week
she likes the way you betrayed me
But don't forget If I don't live today, then I might be here tomorrow
If I don't live today, then I might be here tomorrow
Be here tomorrow

Watch me shine, as all the lights closes down
it's just a talent of mine
You know I die whenever I want
So go chase fortune when I'm gone
I'm guilty of reading my own past.
So don't forget If I don't live today, then I might be here tomorrow
If I don't live today, then I might be here tomorrow


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0