systerdag

Tja tja bloggen! Har haft en mys dag med nike först gick vi på inka guld utställningen. Sjukt snygga smycken och andra saker! Sedan ficka vi på grilskahuset i gammlastan. Var en trevlig dag helt enkelt. Nu så här på kvälls har jag tittat på gladiatorerna, åh vad jag älskar det! Så kul att det har börjat gå igen, nostalgitripp :p Och gladiatorkillarna är det inget fel på! ;D

Min favo är Toro! Sååå snygg ^^ och hans text beskrivning text stämmer väl, antar att det är en anledning att jag gillar han :p


Denna heta gladiator sätter kvinnornas hjärtan i brand och gör männen avundsjuka och fyllda av skräck.




Tores till vänster och Prime till höger ^^
shiiiiit vilka muskler asså....:p

jaja puss på er så länge! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0