pluggeliplugg, peppar för skolan, jag orkar inte!

hej mycket seg efter en mysig kväll igår här hemma med mina fina cheyer Mos och korv. Mos bricka alltså!

Vi såg film snacka och gosa. De sov över och vi vacka/låg och drog oss länge :) Nu pluggar jag, försöker i alla fall...och vet ni vad jag har hittat bästa pluggmusiken! Lugnt, vackert och underbart! My cup of tea! <3

Brian Eno – Emerald and Lime denna har jag lyssnat mycke på innan nu så jag tänkte varför inte lyssna mer på hans andra musik :3

Brian Eno – 1/1 denna asså, 17.21 lång perfa för plugg

Brian Eno – Slow Ice, Old Moon mystisk..

Jag antar att jag börja lyssna på hans musik för att han har vart med i Roxy music ett tag i början. Och så har han ju jobbat med massa andra av mina fovvo band, som U2, coldplay, Ultrawox listan kan göras lång :p en ball kille helt enkelt...

näh höörrnii nu ska jag fortsätta mitt pluggande och fortsätta lyssna på min skumma musik, som vanligt, ses!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0