övertrött, hepp, hepp!

tjenare! Igår var jag i hässelby och vällingby på kvällen. Först hos Stefan sen hos Ramin. Var väll en helt okej fest i vällingby, meeen efter som vi inte viste om att vi skulle dit typ förns en timma innan så hade vi ingen dricka, segt. Men det fanns en snäll tjej som bjöd på lite vodka så ah. Sen var det ju inget fel på sälskapet! Kom hem typ två tror jag...sen skulle jag upp halv åtta...sedan danska i 3 timmar och sjunga i en halvtimme. Gud snacka om träning! Men det blir i alla fall bra :p sen har jag städat och typ vart döende. Sen kom mormor på middag, trevligt men jag var ju lite seg. Så nu ska jag sova, hejdå!!


Loona – Vamos A La Playa (2010 version – Radio Edit) <3 så många fina minnen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0