Oh oh, leave the darkness behind, indian summer. Oh oh, do what you never done.

hej. Idag har jag försökt att plugga det har gått så där. Alla mina fysik papper är heeelt i oordning och det är skit jobbigt att förstå vilka antekningar som hör till vilka så det har inte gått så bra :( har förökt förstå lite mer om judendomen och islam, har gått lite i alla fall...får se hur svårt provet är imorgon!

Jag fick ju välja middag idag och efterrätt för att jag har namnsdagz så jag tog fondue och vinettatårta :p smarrigt värre! juste måste bara säga att jag älskar Fibes, oh Fibes! nya singel! Har inte gillat deras musik innan så verst mycket men detta, underbart! Fortsätt i detta spår, hoppas jag på.

Way to go guys!
Fibes, Oh Fibes! – Apex Of The Sun


mmm, ses efter maten....^^

nu ska jag läsa om islam, hejhop!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0