hepp hepp, pepp pepp, eller not...

hej, mår så där ont i magen och skit. Idag eller ah igår blir det...så har jag åkt skidor och dött i soffan. Kul dag, jag vet. Men jag är så matt och har ont här och där och i mitt hjärta jag vet jag e töntig men kan inte rå för det.

slänger upp typ en av dem bästa reklamerna som jag sett i mitt liv, bortsett från panda reklamen då! ;)




såååå bra gjord verkligen och sjukt bra och passande musik! :DD

Carpenters – Top Of The World - Single Mix

The Doors – The End - Mono LP Version

Survivor – Eye Of The Tiger



oj upptäckte precis denna också! men den e inte lika klockers som ostreklamen men denna var också rolig :3

neh nu ska jag sova ses<3


Kommentarer
Postat av: mozet

ihhh vad söööt ! :D <3

2012-01-29 @ 12:50:48
Postat av: diddz

ja veeeet den e så koooool! :D <3

2012-01-29 @ 17:55:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0