......

Hej, blir ett kortis innan jag ska sova inlägg. Jag måste ha nåt inflammation i kroppen för jag somnar över allt, på euritmi (stavning..) sjukt pinsamt att jag först sitter och nickar till, sen så frågar fransiska om jag sover, svar ja. När jag kommer hem och ser på tv, klockan tre på dan liksom. Så upptäcker jag en timme senare att jag har somnat sitandes igen...orkar inte det sker liksom hela tiden! xD

Något roligt som har hänt idag i alla fall var att vi dansa hela kören, två timmars afrikansk dans! Det var 4 år sedan vi gjorde afrikan Madonna och jag kommer ihåg alla stegen! As coolt juh!hahah så det var kult, men nu borde jag lära mig mitt solo det börjar brinna i knutarna!

Sen en annan grej som e coolt är att jag skrev klart min sonett nu på kvällen. Trodde faktiskt inte att det skulle gå för det var så mycket regler hit och dit men det gick, Yeey:3
Skulle bli ett kort inlägg men det blev ett ganska långt för att vara från mobilen, jaja godnat!<3

Bästa muggen...^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0