Den eviga kampen- En bok av Diana Holtes och Tove Landahl.

Åh har haft en sjuktligt mysig dag med Tove idag!

ja kan ju dra dan i runda svängar :)

Först åt jag lunch med Tove och hennes föräldrar sedan gick jag och Tove en långpromenad upp för en kulle, ned till vattnet, en skogsstig upp på ett berg. Till solvik och tillbaka. Under tiden prata vi konstant om allt möjligt men några ämnen var...mamma som vill att jag ska ha en pojkvän, mamma som tror att jag är ihop med alla killar, mamma som tycker att jag ska ragga upp Freddy, äldre killar...Jaaah så är min mamma "speciell".... Men vi snacka även om lite mer seriösa saker som att:

Om man inte alls känner sig som en mamma-person  och vill inte skaffa barn utan vill sattsa på karriär, kan det bara ändras när man blir äldre? Tove vill ha barn, gärna nu...:3 Jag vill inte ha barn varken nu eller sen...

Men som sagt kan det bara ändras sen kanske, jag vet inte om jag ska hoppas på det eller inte, men min mamma vill väll det antar jag ;)

Sen kom vi hem och fikade sen joina Johanna (toves mamma) och vi snacka om hur en hunk deffineras och kom fram till att vem som helst kan vara en hunk det ligger i betracktarens tycke, men man ska känna en sexuelatraktion....xD

Hahah älskar henne och hennes familj vi kan verkligen snacka om allt mellan himmel och jord...

Sen såg vi tre avsnitt Futurama och skratta skit mycket och sen trippa jag hem i en burberry trench och några rosa papper i handen.

När jag kom hade mamma köpt en liten present till mig, åh hon är så snäll <3

smink!




två nagellack det ena ett döläckert guld och det andra ett secund nail lack, som stärker nageln. Och så en roolig nagelpensel som man kan göra roliga mönster med! :D Så nu har jag något att göra i veckan ^^


och ett puder, mitt var slut så det var ju parfekt! Allt från Isadora, det är nog med favorit sminkmärke det och clinique!

jaja nu ska jag sova imorogn ska jag på kalas! Jag hoppas på tårta, eller jag skulle bli förvånad snarare om det inte blir det...;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0