små saker som förguýller mig liv, ganska så mycket.

hej

shoppa lite LP, Blev en Jussi Björling skiva, som jag har leatat efter en. Och herre gud vad underbart att lägga plattan på skivspelaren och höra hans ljuva opratoner. gud vad vackert. Sedan köpte jag en på grund utav omslaget jag sammlar lite smått på asiatiska omslag. En till sen är fronten på min LP hylla kirrad plus tre där nedanför, blir fingemang. Sedan var inte själva skivan så tokig heller, en väldigt skir och fin röst hade hon sally.







helt okej skoldag, vi pinnar på med vår sag och kommer sakta, sakta, sakta framåt.

Nu ska jag sova och peppa inför fysikprovet imorgon som jag inte alls kan eller har pluggat till, men får tänka som erik, med mentalträning, eller vad det nu va.

puss
...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0