.....

tja tja bloggen!

Det blidde shopping idag, vilken sneel mamma och pappa jag har :3 Först var det ikea, därjag köpte ett soffbord och en sådan här:

BRÄDA Laptopstöd IKEA Plan yta; förbättrar luftcirkulationen runt din laptop. Formbar underdel; stabil i knät eller på ojämnt underlag.
min nya polare och livskamrat, mycket praktiskt och bra för min dator. Jag har kommit på att det kanske inte är en super kombo att ha min laptop på värmefilten...heheh

Sedan blev det lite kläder inför körresan, typ. Två svarta byxor, ett par som sitter i midjan med utsvängda ben och ett par tajta manchesterbyxor, är det obligatoriskt svart undertill så är det...<.< Blev även en svart fin klänning och en blå basklänning. Meeeen nu ska jag forsätta titta konsentreat på melodifestivalen och heja på di leva!

hejdå <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0