"Tänk om alla kineser skulle hoppa från en stol sammtidigt, vilken stor stol det skulle behövas".-Måns

hej, har väll inget specielt att säga men kan väll nämna min dag antar jag :p

Idag var jag 100% säker på att vi hade sovmoron till 10.20 det hade vi inte vi börja 09.00 men palla inte bry mig, mamma sa att om ni inte går igenom nåt ta lite extra sovmorgon då och då, hahah trevig mamma jag har...:)

Sen åkte vi till drottningholms teatern och checka in den, den va ju as cool från 1700-talet och inte restarerad, men det var SKIT kallt där kallare än ute, det har ingen värme för det snvänds bara på sommaren....-_________-



sen har jag vart hemma och sjungigt i flera timmar faktisk ska välja sång eller sånger inför min redovisning, läbbigt! Skit svårt att välja :OOO

nu ska jag dra vidare, till min säng..

puss på ruuumpan! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0