Orkar int' må skumt...

Hej jag vet har vart ap dålig på att blogga på senaste...förlåt antar att jag har mått så där och inte orkat fokusera på just det bloggen men men.
Till mitt ovälfinnande då.
Jag har haft ont i magen från och till nu under typ två veckor...I torsdags var det som värst! Efter erutmin när vi slutade kändes det plötsligt som om nån skar sönder mina organ innuti mig. Fy fan vad ont det gjorde. Så jag fick stanna en stund i skolan och äta mandarin med moa, det blev lite bättre och beslöt mig för att ta mig hem. Det var en riktig pain in the as att gå hem. väl hemma så sommna jag under värmefilten med en värme påse på magen.
Dagen efter kändes det helt okej, men innan gympan stack det till igen, då gick det dock över snabbt, puh tänkte jag. Väl hemma börja näsblodet rinna, vilket det inte har gjort på två veckor. Så jag vet inte om näsblodet är här för att ersätta magontet, och jag vet inte vad jag tycker är jobbigast. Jag vill inte ha något av det!
Vilket roligt inlägg det blev, or not! xD
Nu e det helg sjukt skönt! Juste jag måste komma på vad jag vill uppträda med på musikhistorian inför klassen, blä hatar att göra saker inför klassen, ännu hämskare om jag väljer att sjunga! Hua vad pinsamt!!! D:::
Nu ska jag sova imorgon tar jag kanske en skidtur och förhopningsvis lite shopping, sjukt länge sen sen sist! :'O
See u later alligator!<3


Kommentarer
Postat av: Gabbi

jag tycker du ska våga sjunga:) din röst är så galet häftig!

2012-02-11 @ 10:39:25
Postat av: diddi

hahah, vi fååår väll see ;) <3

2012-02-12 @ 01:31:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0