Impuls spelning med Armand Mirpour!

Sitter juste nu på tålvan för att åka till ett litet gigg som Armand ska göra på nån ja restaurang :p Moa skrev i chatten 20 min innan jag var tvungen att gå att hon hade hittat detta då, och eftersom jag har sovmorgon imorgon så varför inte tyckte jag! Mamma var inte så glad i iden men det sket jag faktiskt i jag har inte vart ute nåt på stan på vardan sent på ett bra tag så det får hon leva med ;)

Men jag älskar att göra som man inte riktigt ska och hitta på saker sent och faktiskt göra det och inte tänka som man kan göra lätt "äh det e lite för sent att åka in till stan nu.."

Vi får se hur det går nu och hålla tummarna att allt fungerar bra! Puss och hej <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0