gott fika vare också! :3

åh var ju på "på minuten förut ikväll med familjen och mormor! Det var super kul eller ah det är alltid rligt men idag var det extra roligt :3 Brukar alltid vara typ bara massa vuxna där ju men idag var det en heel del undommar, det va ju trevlans :)) nu har jag tittat på svtplay i ah fem timmar oavbrutet. svtplay är bland det bästa som finns, det finns allt man behöver där! Spänning, svenska serier, utlänska serier, och dokumentärer i floder, mitt lilla harem, eller vad man kan säga xD nu ska jag nog dock sova.

Har sovis imorn till 10.20, Barbro är super känerös, eller inte som tvingar oss att se en 3 timmar lång film på det sköna underlaget, undre musiksalen...ja jag gillar opera och MEN då ska man fan inte sitta oskönt, och det spelar ingen roll vad man ser 3 timmar är för länge på trätrappa!

ajaja vad fan hon lovar mycket den där Barbro, men hon håller inte mycket...

nu ska jag sova, hejdå! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0