En trevlig dag

Hej vart en helt okej skoldag tycker jag igår med med sång och Eurytmi. Efter skolan så gick jag till brommaplans bibliotek och satt i den lilla inneparken och läste fototidningar medans jag lyssna till fontänens pårlande ljud. Efter två timmar åkte jag till stan och mötte upp Nike och vi shoppa lite och vi köpte lite lyxhårprodukter tillsammans från Sacha Juan! Och jah köpte en även en klänning på indiska, har aldrig hänt förut men ah varför inte :p

Fika vi och åkte hem. När vi kom hem var det så där perfekt taiming, det var mat om 10 min och det blev champagne innan, underbart gott! :3 sen var blev det en mysig kväll med godis, glass och på spåret. Åh jag e så glad att Marina och Erik vann, super bra!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0