bästiskväll<3

Tja tja bitches!

Hade en super trevlig kväll med bästis igår! Först irra vi runt på söder och gjorde en liten kupp in i moas nya lägenhetshus! Sen åt vi pizza och köpte lite godis och dricka och, TUGGUMMIN! Helt otroligt vår favvosårt 2 för 15:- vi köpte fyra packet var..och kommer köpa mer sen :D

Sen åkte vi till nacka och hade versta turen med banan! Sen tappa vi bort oss som vanligt när vi skulle till bowlingen meen tillslut gick det! :p Väl där var det ett rätt så snygg killgäng på banan brevid och på andra sidan en familj med öldre barn, och en kille i familjen var något groteskt söt! Han var lite Freddy style fast en söt variant! :D Det gick så där för mig att bowla..vi körde ju utan rännor, heheh. För moset gick det bättre! Men det var sköj endå :)

Idag ska jag till stan och äta nån asiatiskbufé eller ah jag vet int'



folk blev väll lite skrämda när moa och jag skrek ut erbjudandet exakt samtidigt...xDmen men

hejdå! <3


Kommentarer
Postat av: moset

världens bästa bästis kväll :D <3 irra runt i stockholm och rosa tuggummin är vår grej ^^ <3

2012-02-29 @ 09:58:36
Postat av: kexet

yes det är det...:3 <3

2012-03-02 @ 00:48:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0