We gonna fly like eagles, away from the city lights.

Hej jag vill börja med att säga att jag tycker baren på novemberfesten blev jävligt lyckad! Och inte för att skryta eller jo, det var jävligt mycket min förtjänst. Jag fixa banden, och det blev super bra tycker jag jag är nöjd. Har haft grymma musik upplevelser, gåshud och träffat trevliga människor.
 
här kommer lite insta bilder från veckan!
 
Underbara Tuva som sjöng super bra i baren men sin kille som spelade gitarr till!
något som jag älskar alldra mest är gammla neon skylltar, det är något magiskt med det. Så i måndgas lyxa jag och mamma till det och gick till centralbadet.
lite gott efter asiatisk buffé
min super fina nu 18 åriga bebis sedan tisdag, nu är du stor...<3
mingel på top shop event!
URBAN FUCKING CONE! med bästis i fredags. helt jälva fantastiskt var det.
hans röst och blickar, gud.
Jag och mos har en ny killfavorit utseende mässigt. Världs snygg.
på lördan åkte jag och Nike till stan och bläddra lps det lutar mot vinyl/vinyler i födelsedagspresent, gaah!
idag första advent pinna jag till Tove en stund efter messan. Det var väldigt mycket folk och jätte mycket gott att knapra på. Men jag kan inte sluta att bli räddare och räddare. Tänk om jag inte bor nära Tove i framtiden, då kan vi inte ses en gång i veckan som vi har gjort alla dessa år...fan asså.
 
Imorgon har jag samhälleprov, jag har inte pluggat. Alls. Standard.
 
Puss och kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0