jag kunde varit ett träd, jag kunde varit en drog, jag kunde varit en vind. Jag kunde varit du.

tja mina julvänner!
Sista veckan spenderade jag med att göra roöiga saker, och sket fullständigt i prov och inlämningar. Det vaför jävligt sen då jag har det kvar att göra, men vad fan jag vill inte bli läkare eller jurist. Sen kirra jag ett garanterat g betydligt mer i samhälle. Det lönar sig att klaga, erkänna sig svag och skriva god jul till ingela alltså. Don't worry, är hennes led ord till mig. Jo jag worry, lite, men mindre nu.
 
I onsdags gick jag och moa på en liten presvisning av Linnea Olssons film "Summer" Skit bra, verkligen. Fantastiska miljö vyer och musik. Linnea Olsson – Giddy up! (jag vet att du också la upp den men det var den jag hade tänk också när vi såg filmen...<3)
 
På fredagen skulle jag och bästis på 20+ konsert med Sander. Jag ljög på mammas förslag och fixa oss på gästlistan. Innan konserten fira vi lovet med vin och öl. Väl på debaser kunde vi inte motstå ölen..trots det hutlösa priset 55:- men fan vad god den var!
 
han var helt fab och hans band sen, 8 underbara personer. Han spelade en [ingenting] låt otroligt nog min favorit låt [ingenting] – Blanka blad inte alls den kändaste av deras låtar, så det var fantastisk kul.
 
det har blivit en hel del cigg senaste veckan då det har vart festliga tillfällen med moa. Jag inbillar mig att det är bra för min förkylningshosta, men det är nog tvärt om...
 
Helgen har spänderats mycket i min ensamhet. Jag har vart på rummet och lyssnat på ett fynd jag gjorde i fredags i vår cd hylla Bo Kaspers Orkester – I Centrum fattar inte hur jag kan ha missat den jag har ju lusläst hyllan efter fynd, jag skyller på dyslexin. Fun fact: jag har kommit på att jag kan trycka på alla knappar med mina tår från min säng på cd spelaren. Det känns betryggande att inte behöva röra på sig i onödan när man är sjukling. Nästa steg är att öva mig på lp spelaren.
 
sen har jag åkt lite till stan då och då. Idiotisk då jag har köpt alla julklappar redan, sedan typ en månad tillbaka men jag gjorde det för att få lite luft och gå på gator jag aldrig gått på långt ifrån plattan. Sedan var det en triumf när jag inte behövde lägga på 2.5% hjortron glöggen. Tur det då jag hade glömt lägget.
 
Idag då dan före julafton, har jagpyntat, gjort julgrupper, bakat godis, och dreglat i synen av Jude Law i "Holiday". Helt ofattbart snygg och bra såklart!
 
Christopher Sander – Ett Sjunkande Skepp

Kommentarer
Postat av: moset

Snygg bästis!! <3 (förlåter dig för härmandet av låtlänk haha) God jul på dig sötis! :D <3

2012-12-24 @ 10:41:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0