jag har de underbaraste av vänner!

hej. förlåt jag har inte bloggat på år och dar! Men jag har fan inte haft tid det ser så mycket sköj i mitt liv just nu...
 
Först fyllde jag 18 tog med min familj på radio inspelning. Gjorde after school med Moa, Sara, Linnea, Jenni och Tove! :D
 Gick på mickro festival med min bästis 12/12/12 med grymma artisker, specielt Thomas som vi kom för. Där träffa jag även Fanny, herre gud vad länge sen jag träffade henne! Men Det var väldigt kul och lite stelt men mest kul :p Där drack vi öl och cider kändes ballt ;)
 
gick lucia tåg och sjöng ett rätt så på tvingat solo. Alltid lika jobbigt när man gör det för en fullsatt kyrka men efter åt är det värt då det ofta kommer fram främlingar och lovordar en.
 
lördagen började med övning och sedan två lucia konsertet på scansen i seglora kyrka. Även där blev det en till julsång mot min vilja. Som nästan Thomas Öberg skulle sagt:Bob Hund – Popsång (mot min vilja)
Vad ska man göra. På den sista konserten var det en kille som spana in mig, men jag tänkte inte mer på det. Och under fotograferingen efteråt frågade ida mig om jag hade pojkvän. "nej" sa jag. Då blev hon jätte förvånad för hon var helt säker på att den där killen var min pojkvän...sen intygade hela kören "att ofta ni inte är ihop". Sjukt stelt. Han var söt men rätt så skum dårå.
 
Efter det skyndade jag mig till liljefolmen för att köpa grejer inför festen! Sen kirra vi i ordning festen med Moa och Sara till STOR hjälp. Sen kom the party people. Men mindre än vad som hade tackat ja. Och klart man blir besviken på att folk som säger att de ska komma inte kommer och inte säger det. Dålig stil. Men de som kom var underbara tycker jag. Och jag hade väldigt roligt och även fast det inte riktigt blev som planerat vart det roligt endå tycker jag!
 
Me nu är jag sjukling så jag är hemma från skolan idag. Jag har jätte ont i halsen, och nu dör jag på englelskan. Och jag har tappat bort min dator sladd så det suger men jag är glad annars!
 
Amanda Jenssen – Dry My Soul
 Last Lynx – Killing Switch
Thomas Stenström – Full av liv
Thomas Stenström – Detsamma
Thomas Stenström – Krossade drömmar
Thomas Stenström – Full av liv
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0