12.12.12 jag har lust att passa på att gifta mig. Men med vem, dig kanske?

idag skrev jag sam-prov, det gick bättre än väntat. Sedan gick jag och moa och åt på donken, vem fan vill ha matvetesallad...det blev en riktig Ma dag i skolan idag, det var mys.
 
Åh 12.12.12 är spikat med min finaste Moa, bästa sätt att fira det. Med dig.
 
Thomas Stenström – Detsamma
 
 För om det innebär att du och jag aldrig mötte morgondagen,
så vill jag veta  att du kände, om känslorna var samma,
känner du detsamma, detsamma, detsamma  som mig
Jag vet att du känner det samma som mig, förevigt.
 
Those were the days, and they are our days now.

Kommentarer
Postat av: mos

Du är världens bästa <3 <3 <3 <3

2012-12-04 @ 17:02:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0