Super seg dag, inte så konstigt med tankte på gårdagen..

Hej, jag börjar med att ursäkta lite för det senaste inlägget. Jag hade helt glömt bort att jag hade skrivit det sen påminde y mig och jag läste det och blev förvånad över att jag bloggat. Haha ja jag blev verkligen för full igår pinsamt. Jag kommer inte ihåg hela kvällen men jag är rätt så säker på att vi inte kysstes, så att ni har det på det klara ;) men näst intill tror jag, vad vet jag....

Jaja idag har jag vart huur seg som helst åkte till stan Nike mot min vilja, nu är jag påväg till stan. Ska träffa j igen och hans kompisar ingen aning om vad vi ska göra, vi får se!

Nu kommer tålvan, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0