Ja dina lakan är konfetti nu ska himlen bli svart

Gårdagen blev händelserik. Det börja med att jag träffa upp Tuva i stan och köpte lila hårfärg, sedan åkte vi hem till mig och börja dip dye processen! När färgen väl var i skulle den sitta i två timmar, så vi titta på roliga youtubeklipp och vred oss i skratt. Jag blev mycket nöjd med resultatet och det blev massa färg kvar som man tydligen kan spara och göra om så jag kan fylla på snart igen ^^

Sen mot kvällen åkte jag in till Alvik och möte upp Sara och åkte till Grönan för att se Norlie & KKV det var en super bra spelning, och shiit Kim är verkligen dö snygg! ^^ hihi

Slänger in en bild på mitt nya hår, om ni mot all förmodan har missat ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0