Fantastisk festival upplevelse, sjuukt nöjd!

Hey!

Alltså vilken toppen helg en så länge! Popaganda var över förväntan! Fan vad kul vi hade :)) Det var helt magiskt att äntligen få se Thåström live längst fram också, herre gud. Deportees leverera som vanligt och det var sjukt fin stämning. Jag övertalade de andra att klart vi ska se friendly fires och det gjorde vi längst fram, fan vilket draag det blev!! Det var super kul att dansa loss.
 
De var även flera söta killband, de bästa var Urban Cone och Sameblod. Blev kär i alla killarna där sjukt söta! :3

Damien Rice var obeskrivligt bra. Jag höll på att börja gråta men det var ju mitt på dan så jag kände att jag inte borde. Och äntligen fick jag höra min favorit låt genom alla tider. 9 crimes. Jag lyssnar alltid på den när allt känns förjävligt och det gör det ganska ofta, tyvärr.

Och avslutningen mes Teddybears, det var lika underbart som förra gången jag såg dem om inte bättre! Det var mer drag denna gång och för jävla coola special effekter. Jag har ju alltid vart svag för laser ^^

Det blev verkligen lyckat, tack Moa för att du gick med mig! <3

Men kvällen var inte över efteråt. Johnatan sms/ringde och ville ses. Det tackar man ju inte nej till :p vi åkte till hans systers lägenhet som han vaktar lite på hammarbyhöjden och drack te och mös. Tänker inte skriva allt som hände men jag kan ju säga att vi är mer än vänner kanske :p ^^

Nu degar jag i soffan och ah funtar på att måla lite vi får se!
 
nu blir det ett mastigt bildspel! med tillhörande låtar. Hare gött!
 
 Deportees – A Heart Like Yours In A Time Like This
 
Deportees – Under The Pavement- The Beach
 
Sameblod – Loud
 
Thåström – Sluta när jag vill
 
Thåström – Sluta när jag vill
 
Urban Cone – We Should Go To France
 
Damien Rice – 9 Crimes
Damien Rice – Amie
 
Friendly Fires – Jump In The Pool
 
Teddybears – Get Mama A House - Born Weakling remix
 
Teddybears – Rocket Scientist
 
Teddybears – No More Michael Jackson
 
Teddybears – Cobrastyle featuring Mad Cobra - Abum Version
 
Håkan Hellström – Jag Vet Inte Vem Jag Är Men jag Vet Att Jag Är Din
puss på dig bästis!

Kommentarer
Postat av: mos

puuuuss på dig också sötis!!

2012-08-26 @ 23:25:05
Postat av: mos igen

<3333333

2012-08-26 @ 23:25:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0