All I ever wanted.

"Tja tja bloggen!"

fick jag lust att säga idag på scenen men det gjorde jag inte...det gick bra heelt okej. Jag njöt inte direkt av att snacka inför hela skolan men man får väll känna att det är nån slags privilegie eller nått. Det var i alla fall kul att ha gjort det nån gång under sin skolgång.

Sen sluta vi sååå skönt! Åkte med mamma och nike till blocket jag kirra födelsedagspresent till Nike blev en morgonrock, hon har snackat om att hon skulle vilja ha en länge så jag tänkte, ja det är ju trevligt. Sedan handla vi mat till helgen på Rödlöga, asså shiiit vad mycket mat, blev svindyrt, heheh. Men man kan ju inte annat än lyxa till med gottigott på lov. Vi köpte en låda med jordgubbar var över ett kilo, nomononmo :3

Stötte på Guldritt på coop också, hon lovprisa mig och jenni, trevligt.

Sen så kom vi hem, jag dog på golvet. Nu har jag laddat hem musik och filmer och peppar inför helgen.

Juste Adrian Lux debutalbum, heeeeeaaaveeen! Fan i helvette vad bra, detta kommer rulla i lurarna i helgen om och om igen! 

Adrian Lux – Adrian Lux

sen att han är äckligt snygg, försämmrar inte saken....;)

adrian lux
Adrian Lux – All I Ever Wanted bästa låten på plattan, har bloggat om den förut men den är värd all uppmäksamhet den kan få! 

 Nu ska jag sova döttstrött!

Puss och hej <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0