jag låg med Amy Daimond långt innan hon var känd, nu är hon frisör- random jag vet.

Så skoldagen idag var faktiskt helt okej! Efter skolan åkte jag och moset till stan efter lite mobil äventyr. Väl i stan gick vi till närmsta donken och åt mat, det var smaskens. Bea och nuggets <3 efter det tog vi ut varsin gratis kaffe/latte och tog varsin cigg och drog oss till Park. Efter en spillande, svärande och skrattande promenix kom vi till bion. Och vi tänkte som vi hade tänkt hela dan varför utsätter vi oss för skräck film. Jo det var ju gratis. Men endå hekt sjukt att vi går. Den var GROTESKT läskig verkligen! DDD': och vi dog bokstavligen hela tiden, sen var han snygg Daniel det var han. Det ända trevliga med filmen.

såå om ni vill se nått skit läskigt se, "the women i black".






nu ska jag fortsätta chatta med p, fett kul! ^^

puss puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0