Ett samtal som jag aldrig kommer glömma, det kan man vara säker på.

Är i chock. Hans underbara stämma i min telefon, helt sjukt är vad det är. Han är en sån godhjärtad människa som kan göra något sådan för en främmande tjej. Två låtar pluss snack blev det.
 En fick jag önska ett givet val, denna

Armand Mirpour – Guards Guards

Sedan lät jag han välja och han valde,

Armand Mirpour – Curly Boys Law [Step Aside]

super roligt att han tog den, den var mitt andra handsval.



han är så himmla fin han.

Så dagen blev parfekt, stan med finaste moa i jackt och sedan det overkliga samtalet.

Nu kan jag inte sluta le, jag kommer sommna med ett smile på mina läppar.

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0