Det som är bra med Tove är att vi tycker lika för det mesta :)

Hej idag har min hjärna varit som sirap och jag har liksom kisat hela dan...

Kom som sagt hem halv fyra igår, sen vakna jag halv åtta, typ 4 timmars sömn, way to gooo!

Jajaj. Det blev i alla fall en mycket trevlig kväll igår på ett köksgolv med en vattenpipa som fylldes på gång på gång. Helt ärligt ångrar jag lite att jag rökte så pass mycke pipa, jag räkna ut att ett bloss är ca en halv cigg. Så det blev många cigg igår...

men det är lätt att vara efterklok, det får va vid speciella tillfällen!

Dagen idag har varit underbar även fast jag var trög. För jag gick hem till Tove och åt lunch bakade och pratade MÄN, i flera timmar. Det var lovely, som vanligt när man är med Tove. Och jag blev helt överlycklig för kakan vi bakade blev så otroligt himmelskt god! Bästa jag har smakat på sjukt länge och då är man ju van vid goda bakverk!

Sedan åkte jag in till stan och träffade Nike för lite vip-shopping på Mango, mycket trevligt. Köpte ett ganska så ointressant linne men ackt så praktiskt :p

man kanske inte riktigt ser det här med det är en ganska söt spättskant där uppe :3

Ah sen skulle vi se Armand spela på Granpa, väl där sa han i dörren att det var 18 år för de servera öl. Men gud vad bra Armand att du skrev att det inte var någon åldersgräns, alla kan komma! Två gånger. Så det sög ganska hårt. Så jag åkte hem som en bitter fitta och svor hela vägen hem på min livssituvation.

måste bara flika in, jag vill till Way Out West, men jag ska inte dit, har inte råd, och så har de ingen kamping vilket stör mig. Men Black Keys skulle vara magiskt att se dem, åhhh :OO

The Black Keys – Lonely Boy kan man göra en mer perfekt låt, jag tvivlar den har allt. Instrumenten, Oh, oh-ohna, skit coolt gitarrkomp. 

nej men nu ska jag sova imorgon ska det inhandlas ROSA vanlijcigg med moset, kanske korven också? :)

Puss, puss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0