But he's got the worst taste in music

hej.

Kom hem från Rödlöga igår då. Det var faktiskt skönt att vara borta lite från stan och sova. Det har jag gjort mycket sovit och lyssnat på mängder av podcasts. Sen är det så skönt att göra lite fysiskt arbete som ränsa tomten på grenar och göra en stor brasa. Att spela kort, äta kilovis med godis och vara ful. Sånt gillar jag, ingen ser en man kan bara gå runt osminkad med en flannelskjorta och gummistövlar. Visst jag har haft mina hunter här i stan med flannelskjorta till, men då är man sminkad och ja stadsig.

Väl hemma så städa jag rummet lite snabbt och senare på kvällen kom lite girls förbi, det var super mys, fan vad länge sen vi träffades alla, 2 veckor eller nåt sånt :S Vi planera danmark/skåne, och jah snacka, girlstalk ;D

Idag har jag firat Nike, eller ah inte så mycket än, blir mer ikväll med släckt middag, 20 bast, fan asså, inte lite det! Hon blev super nöjd med min present, den passa henne väldigt bra! Så idag har jag ätigt vofflor och smoothie till frulle sen äggröra och prinskorvar till lunch. Juste jag har levt på äggröra heela helgen, varje dag börja den samma, äggröra och bacon och bäryogurt med färska jordgubbar :3

Sen har jag tittat på dokusopor och skit program och städat, nu hänger jag bara och lyssnar på detta:

The Radio Dept. – Pet Grief

Morgonrock  - 100% Bomull
nikes present

kan inte få nog, hejdå hoppas allt är väl!
<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0