lyckad helg!

Tja tja bloggen fan vilken trevlig helg det blev! fredan var bäst, först trevlig födeldagsmidag med hos moa med hennes släck sen fest hos Stefan. Så himmla underbart att Moa fyllde 18 är så glad för hennes skull :DD <3
Festen var bara för rolig, as sköna människor, och najs stämming. jag tyckte i alla fall att det blev riktigt lyckat! Kom hem ganska sent dock så dan efter var man halvpigg. Men det stoppar inte mig för att shoppa, eheh. Blidde två fin fina grejer. En siden/bummuls shorta och en kuvertväska, båda från In Wear.

se nedan..



senare på dan städa jag rummet sen åkte jag till backlura med sara, jenni, tomas och moa vi gick till en fest. Det var så där lite små jobbiga tjejer och vi var lite små sega från gårdagen plus att jenni och jag skulle sjunga och spela dragspel idag, så vi gick efter en liten stund :p idag så har jag träffat Tove, vi gjorde lunch, snacka och mös sen gick vi till kören. Det gick bra att sjunga idag är inte så nervös inför fredan meeeeen fyyyyy faaaaaaaaaaan vad jag är nervös inför torsdag då jag ska va konfansier (stavning..?) på fakking månadsfesten. Dör lite här. jajaj värsta grejen som kan hända att jag dör av hjärtflimmer på scenen...

nu ska jag sova, typ. Puss och hej! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0