Sleepless

Fan idag var det fan mig förjävligt i skolan. Först matteoeriod, fattar ingenting. Sen matte resurs, fattar ingenting. Och sist mattelektion, fattar ingenting. Jag orkar inte fråga mer, han märker nog att jag inte fattar men vad ska man göra man måste ju hinna med allt innan nationella. Sen brukar han inte bry sig om att fråga hur det går efter ett tag...

Sen hade vi biologi och titta i mickroskåp, jag mådde jätte illa av det. Så när jag kom hem var jag forever along, kände mig oduglig och illamående. Kul. Pappa kom hem och åt sen skulle han kolla på ett jobb, åter igen ensam kvar, i flera timmar. Jag brukar föredra att vara själv, men inte idag när jag var ynklig. Sen kom mamma hem och blev upprörd över all min matte. Men vad ska man göra?

Jaja har i alla fall mina akvarellfärger, det är jag bättre på än matte.

Men nu ska jag sova och hoppas på en bättre dag imorgon, då ska jag se skräck på bio, kommer dö. Vad har jag gett mig in på..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0