Inte varje dag man sjunger sola med en stråk-kvartett...:o

Skoldagen var okej dock störande för vi hade så mycket håltimmar som man bara va på...men vi köpte godis så det st väll okej..:3 väl hemma sket jag i plugget för ett tag och målade en akvarell innan stabat mater.

Blidde en fransk ballerina, med körsbärsblommor. Vet inte vad jag fick iden ifrån först men nu när jag tittar på den är det ju ganska uppenbart att jag saknar en viss person :'( blev ändå ganska så nöjd.

Sen var det körövning och sedan uppspelet. Det gick bra på mitt solo bättre än förväntat, så det var trevligt. Sen var det en vaktmästare där också, i kyrkan alltså har inte sett han förut, han var snygg i alla fall...^^

Juste bokade biljetter till "Till Damaskus" på dramat till mig och Tove, längtar!! :)

Neh nu ska jag sova, puzz <3



Nu ska jag sova puss puss<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0